سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه:

امروز در بهترین شرایط امنیتی هستیم

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز در بهترین شرایط و وضعیت امنیتی هستیم، گفت: در کنار نیرو‌های امنیتی نقش مردم نیز نقش بی‌بدیل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دستگاه قضا به دنبال ایجاد دادگاه‌های ویژه اقتصادی و تجاری است، تبیین کرد: تشکیل دادگاه تجاری در دستور کار است و به‌زودی در بخشی از استان‌ها دادگاه تجاری خواهیم داشت.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه حمایت از تولید همچنان در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد، اضافه کرد: کارآفرین و تولیدکننده جهت دریافت تسهیلات بانکی باید در اولویت باشند و همچنین قوانین و مقررات باید در جهت حمایت از تولیدکننده و کارآفرین باشد.

او افزود: رمز گشایش کشور این است که با همه وجود بدانیم که تمام مشکلات در همین کشور و به دست همین مدیران قابل حل بوده و مشکل حل‌نشدنی نداریم.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر مشکلی که در کشور وجود دارد را قابل حل می‌دانیم، تصریح کرد: این مشکلات به دست فرهیختگان و نیروی کارآمد کشور حل می‌شود.

رئیسی با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس و دستان خالی رزمندگان اسلام، خاطرنشان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ که جنگ بر ما تحمیل شد سلاح ما امروزی نبود و دارای ابزار‌های جنگی محدودی بودیم، اما امروز به یمن انقلاب اسلامی و همت کارشناسان، قدرت و صنعت دفاعی ما بسیار تقویت شده و در شرایط بسیار متمایزی نسبت به آن دوران قرار داریم.

برای بنده توفیقی است که در خراسان جنوبی و در جمع مدیران پر تلاش این استان هستم.

او افزود: در استان خراسان جنوبی از نکات محوری که نباید از آن دور باشیم سرمایه بزرگی است که دین مداری مردم استان است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه این سرمایه بزرگ سبب وضعیت امنیتی خوب این استان شده است، افزود: اینکه امروز در بهترین شرایط و وضعیت امنیتی هستیم حتما باید از شورای تامین استان و نیروی انتظامی تقدیر کرد، اما نباید از نظر دور داشت در کنار نیرو‌های امنیتی نقش مردم نیز نقش بی‌بدیل است.

رئیس قوه قضائیه گفت: پشتوانه این استان دین مداری مردم خراسان جنوبی است چرا که مردم این خطه به فرهنگ دینی توجه ویژه دارند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.