سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای رضایت مشتریان در بازنگری فرآیند‌های پرداخت مطالبات مالی بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به دنبال یکپارچه‌سازی فرآیند پرداخت صورت وضعیت مشتریان این اداره کل، ضمن کاهش در منابع و هزینه ها، رضایت مشتریان نیز ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی و بازنگری در فرآیند‌های جاری با هدف ارتقای کارآمدی سازمانی گفت: در جریان بررسی فرآیند متداول در زمینه رسیدگی و پرداخت صورت وضعیت مشتریان این اداره کل، گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود احصا شد.

او افزود: بهره گیری از سامانه کنترل پروژه برای بررسی و رسیدگی قرارداد‌ها و صورت وضعیت‌های جاری، یکپارچه‌سازی سامانه‌های امور مالی و همچنین بازنگری در برخی از وظایف محوله در اجزای فرآیند زمینه را برای چابک‌سازی در نحوه پرداخت مطالبات مشتریان فراهم کرد.

دریس بیان داشت: ارتقای روز افزون رضایت مشتریان، کاهش فضا برای بایگانی فیزیکی اسناد مرتبط با امور مالی و کاهش قابل ملاحظه در هزینه‌ها و منابع و به دنبال آن ارتقای کیفی فرآیند از اهم مزیت‌های این بازنگری محسوب می‌شود، ضمن اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با رصد و بازنگری فرآیند‌ها و بهبود مستمر فعالیت‌های جاری موفق به کسب رتبه‌های درخشانی در ارزیابی تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق مشتریان در سال‌های اخیر شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.