کارگران شهرداری کوت عبدالله امروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات، مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز دوشنبه ۹ تیرماه، حدود ۳۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار پرداخت معوقات شدند.

حسونی یکی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله گفت: پیمانکار حقوق ۳ ماه نخست امسال کارگران فضای سبز شهرداری این منطقه را پرداخت نکرده است، از سویی دیگر پیمانکار از شهریورماه پارسال تاکنون حدود ۲ میلیون تا ۳ میلیون ریال از حقوق هرماه ما کسر کرده و حق شب‌کاری‌ها نیز پرداخت نمی‌شود.

حسونی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی خواهان پرداخت مطالبات خود هستیم تا بتوانیم بخشی از نیاز‌های خانواده را تامین کنیم، بیان کرد: از مسئولان خواهشمندیم به مشکل ما رسیدگی کنند.

نواب حاجیان سعید شهردار کوت عبدالله چندی پیش گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا منابع درآمدی شهرداری همچون ارزش افزوده و عوارض ساخت و ساز کاهش یافته و این شهرداری با مشکل مالی مواجه است، البته مشکل مالی کم و بیش در همه شهرداری‌ها وجود دارد و پرداخت حقوق کارگران آن‌ها به تعویق افتاده و به کارگران گفته شده که ظرف ۱۰ روز آینده حقوق اسفندماه با آن‌ها تسویه می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.