سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی رونمایی شد

از پوستر دهمین سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از پوستر دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری امام جمعه، بهرام جمالپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضایی معاون فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان لالی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

بهرام جمالپور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی ضمن تقدیر از امام جمعه لالی گفت: دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این رویداد فرهنگی آیینی در دو بخش ادبی و عکس برگزار می‌شود، افزود: تا به امروز قریب به ۲۵۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور در قالب ۱۰۰ تصویر و عکس و ۱۵۰ قطعه شعر و دل‌نوشته از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری امام جمعه لالی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی جهت اهتمام در برگزاری این رویداد ملی در شهرستان گفت: تبیین درس بزرگ عاشورا وظیفه همگان است و امیدوارم با تلاش همه مسئولان این برنامه را که متعلق به آقا سیدالشهدا (ع) است باشکوه‌تر برگزار کنیم.

انتهای چیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.