سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجن:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بروجن تخصیص داده شد

فرماندار بروجن گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست شورای اداری گفت: افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی تخصیص داده شده است و تا پایان امسال محور چهار خطه شهرکرد، بروجن به لردگان به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: ایستادگی‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی باعث حفظ آبروی ملت‌ها و مردم آزاده جهان شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: اربعین امسال با توجه به موضوع کرونا حال و هوای دیگری دارد، و هیچ برنامه و تجمعی صورت نمی‌گیرد و انتظار است مردم زیارت‌های مربوط را در خانه‌های خود بخوانند.

او با اشاره به اینکه پروژه‌های راه آهن، کمربند شمالی و چهار خطه شهرکرد، بروجن به لردگان فعال است ادامه داد: یک کارگاه عمرانی بسیار فعال در سطح شهرستان بروجن به وجود آمده است.

ملکی گفت: مدیران باید بر کار خود و کارمندان نظارت داشته و برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تلاش کنند و از دیگران هزینه نکنند مدیران همچنین باید پاسخگو باشند، ارتباط رسانه‌ای قوی داشته باشند و عملکرد خود را رسانه‌ای کنند تا در بین مردم شور و نشاط و امید به وجود آید.

او با توجه به آغاز فصل بارندگی خواستار آمادگی کلیه دستگاه‌ها جهت جلوگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی در سطح شهرستان شد.

حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: براساس پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده در خصوص وضعیت پتروشیمی بروجن، تا دو هفته دیگر در نشستی با مسئولان کشوری در خصوص این طرح تصمیم‌گیری و اعمال نظر می‌شود.

او با اشاره به وجود ۹۵ درصد تالاب‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن افزود: از این ظرفیت تاکنون هیچ استفاده‌ای به ویژه در توسعه گردشگری نشده است.

جعفری به وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی برخی نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: در این استان با وجود منابع آبی، نباید مشکل تامین آب آشامیدنی وجود داشته باشد.

او ادامه داد: رفع عقب‌ماندگی‌های متراکم در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن به همت و کار مضاعف نیاز دارد.

جعفری گفت: در شرایط سخت اقتصادی، اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن و ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد نشان‌دهنده توجه دولت به این استان است.

او افزود: ارتقای کمی و کیفی و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری بروجن به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان به‌شمار می‌رود.

جعفری اضافه کرد: این روز‌ها و در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران نباید روحیه ناامیدی بین مردم را ترویج کرد و در همین شرایط سخت کنونی و هنگام شیوع ویروس کرونا در دنیا، مردم ایران با وجود مشکلات فراوان روی پای خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.