سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد

عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد با حضور اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی در شهرک شهید رجایی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: این پروژه به مساحت پنج هکتار از امروز آغاز می‌شود و در بازه زمانی ١٨٠ روزه به پایان می‌رسد.

او افزود: این بوستان به منظور محرومیت زدایی و با کاربری فضای عمومی مناسب خانواده‌ها ساخته می‌شود.

 شهردار مشهد ادامه داد: امیدوارم برای اجرای پروژه‌ها بتوانیم تعامل سازنده با آستان قدس رضوی داشته باشیم، تولیت این آستان نگاه مثبتی دارند و امیدواریم این نگاه در همه ارکان باشد که برنده آن مردم هستند و اعتماد کردن دستگاه‌ها به یکدیگر زمانبر است.

کلایی بیان کرد: در حاشیه شهر مشهد و شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد که آستان قدس رضوی برای رفع آن‌ها به کمک شهرداری آمده است و امیدواریم با همکاری همه نهاد‌های مرتبط بتوانیم این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

او تصریح کرد: برای رفع محرومیت از شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر در حال حاضر ۸۵ ریز پروژه و ۱۲ پروژه بزرگ با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار با همکاری آستان قدس رضوی در دست اجراست.

شهردار مشهد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد در شهرک شهید رجایی این شهر تاکید کرد:بوستان‌های بزرگ بدون موضوع به مرکز جرم و جنایت تبدیل می‌شود از این رو در کنار ساخت این بوستان، مرکز کشاورزی شهری برای تولید محصولات ارگانیک به مساحت ۷۰ هکتارساخته خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.