رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تقویت اعتبارات قرارگاه حاشیه شهر مشهد و سایر اعتبارات این استان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احسان قاضی‌زاده رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه تخصیص اعتبارات قرارگاه حاشیه شهر مشهد پارسال صفر بود و به دنبال تقویت این اعتبارات هستیم.

او افزود: موضوع ساماندهی کشف‌رود و فاضلاب مشهد نیز از دیگر موضوعات اولویت دار است که در این کمیسیون پیگیر تخصیص اعتبار برای آن هستیم.

رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش رضویه شهرستان مشهد بیش از ۱۱ روستا به لحاظ فاضلاب خامی که پخش می‌شود درگیر مشکلات کشف رود هستند و ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب مشهد نیز به صورت کامل کار نمی‌کند.

قاضی زاده افزود: به دنبال تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بهره‌بردرای از تمام ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد هستیم تا فاضلاب به صورت کامل تصفیه شود اتفاقی که در حال حاضر نمی‌افتد و باعث آلودگی‌های زیادی در عرصه کشاورزی و زیست محیطی شده‌است.
وی اضافه کرد: این موضوع، آثار سوء بهداشتی در روستا‌های مجاور مشهد دارد و کودکان، نوجوانان و دانش آموزان با مشکلات مختلفی در این خصوص درگیر هستند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.