سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام غضنفرآبادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لیست اولیه کمیسیون قضایی مجلس تعیین شد/ زمان دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضائیه معلوم نیست

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تشکیل این کمیسیون و انتخابات هیئت رئیسه آن خبر داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تعداد اعضای این کمیسیون قطعی نشده است، گفت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی، حجت‌الاسلام سید حاجی‌‌محمد موحد، سید کاظم دلخوش اباتری، حسینعلی حاجی دلیگانی، حجت‌الاسلام مهدی باقری، هاجر چنارانی از اعضای این کمیسیون هستند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه و بررسی اولویت‌های طرح‌ها و لایحه‌ها در کمیسیون قضایی و حقوقی در دستور کار بوده است، همچنین در این انتخابات، حجت‌الاسلام موحد به عنوان نایب رئیس اول، حجت‌الاسلام نوروزی به عنوان نایب رئیس دوم و چنارانی به عنوان دبیر کمیسیون برگزیده شدند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اخبار منتشر شده درباره دیدار نمایندگان کمیسیون قضایی با رئیس قوه قضائیه بیان کرد: زمان این دیدار معلوم نیست و صرفاً این تمایل اعلام شده است.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی
۰۶:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
باسلام. مگه خدابهمون رحم کنه. الان سه ساله فقط خوب تعریفش میکنن. تومیدون عمل هیچ.
علی عدالتی
۱۸:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام خواهشا مگه قرار نشد الویت کاری کمیسیون قضایی دادان لایحه جدید مهریه به مجلس باشد پس چرا توی این گرانی و فقر با روان مردم بازی میکنید پس کی میخواهید این‌ گرفتاری را از جلوی پای جوانها و مردم بردارید سکه شده ۱۵ میلیون داره میره ولسه ۲۰ میلیون آهای خدا خودت کمک کن