سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

توسعه در استان سمنان و کشور باید از روستاها شروع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه در استان سمنان و کشور باید از روستاها شروع شود گفت: هسته اصلی ومرکزی استانداری روستاها است.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۱۵ مهر روز ملی روستاوعشایر، یادآور فرهنگ غنی، تلاش وکوشش روستاییان در ابعاد مختلف و خدمات ارائه شده درجامعه است.

او با اشاره به اینکه توسعه در استان و کشور باید از روستاهاشروع شود افزود: هسته اصلی ومرکزی استانداری روستا‌ها است چرا که روستا‌ها در خط مقدم انجام خدمات عمرانی و توسعه در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، کشاورزی، دامداری ودر همه ابعاد مختلف در جامعه نقش بسزایی دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اضافه کرد: در استان سمنان، ۱۰۰ درصدروستا‌ها تحت پوشش تلفن همراه واینترنت؛ ۸۰ درصد ازگاز برخوردار هستند.

فخری با اشاره به برخورداری ۸۰ درصدی روستاییان استان سمنان از گاز ابراز کرد: طی دوسال آینده ۱۰۰ درصد روستانشینان استان سمنان از گاز بهره مند می‌شوند.

او اظهار کرد: در استان سمنان ۳روستای جودان، ده ملا، محمدآبادمیامی در شاهرود، بدون بیکار هستند که در کشور به صورت شاخص به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه در برخی روستاهابامهاجرت معکوس مواجهیم بیان کرد: مهیا بودن تمام امکانات وزیرساخت‌ها در روستا‌ها امکان مهاجرت مردم از شهر به روستا را برای زندگی فراهم می‌کند.

انتهای پیام /گ

 

برچسب ها: استانداری ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.