سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۰ ایستگاه در بسیج آموزش حضوری مقابله با کرونا در شهرکرد

بسیج آموزش و اطلاع‌رسانی حضوری با استقرار ۱۰ ایستگاه در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج آموزش و اطلاع‌رسانی حضوری با استقرار ۱۰ ایستگاه و حضور ۱۰۰ کارشناس مرکز بهداشت از امروز سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹ در شهرکرد آغاز شد.

او افزود: اعتقاد دانشگاه علوم پزشکی استان بر این است آموزش و تغییر نگرش مردم نسبت به ویروس کرونا در مقایسه با ایجاد محدودیت‌های اجتماعی در اولویت است، از همین رو در کنار آموزش در فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های حضوری نیز در دستورکار قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در همین راستا بسیج اطلاع‌رسانی و آموزش با شعار «کارکن، زندگی کن و با کرونا هم مقابله کن» در شهرکرد راه‌اندازی شده است و انتظار می‌رود در مدت ۱۴ روز اجرای این طرح، بتوان شاهد توقف روند صعودی ویروس در استان بود.

او ادامه داد: کارشناسان بهداشتی در دو نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعداز ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ایستگاه‌های آموزش مقابله با کرونا فعال هستند.

جزایری با اشاره به اینکه از شش مهر ماه وضعیت شیوع کرونا در این استان از حالت نارنجی به قرمز تبدیل شد، اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن استان و وقوع زودرس فصل سرما و شیوع بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و آنفلوآنزا، ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری‌ها دارای اهمیت دوچندانی است.

او روند شیوع کرونا در استان را همچنان صعودی و افزایشی اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که آزمایش نیمی از این تعداد مثبت شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.