سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز احداث ۱۲ جاده روستایی در استان کرمان

رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت:عملیات اجرایی ۱۲ پروژه راه روستایی استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی میرخواجویی، رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به عملیات اجرایی ۱۲ پروژه راه روستایی در کرمان گفت: در شهرستان راور راه روستایی بیدوئیه، شاهزاده محمد سیلابخور به طول ۱۷ کیلومتر یکی از محور‌های روستایی مورد نظر است.

او افزود: برای احداث  محور به طول ۳ و نیم کیلومتر، عملیات زیرسازی و ابنیه فنی آن طی امسال قراردادی معادل ۲۵ میلیارد ریال منعقد شده است لذا با احداث این راه، ارتباط ۳ روستا با ۱۷۲ خانوار با شهرستان راور برقرار می‌شود.

میرخواجویی افزود: راه روستایی حسین آباد سبلوئیه به طول ۵ و یک دهم کیلومتر ارتباط ۳ روستا با ۵۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۴ نفر تحت پوشش قرار می‌دهد.

میر خواجویی تصریح کرد: قطعه دوم راه روستایی ختم سربنان ده میلان به طول ۴ کیلومتر است که ارتباط ۵ روستا با ۱۰۵ خانوار و جمعیت حدود ۴۰۰ نفر را تحت پوشش می‌دهد، قرار داد این طرح نیز با انجام عملیات زیرسازی و ابنیه فنی به مبلغ ۸ میلیارد ریال طی امسال منعقد شده است.

اوبا اشاره به اینکه راه روستایی سرزه بنان به طول ۶ کیلومتر، با ۷۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۳۷ نفر راه ارتباط با ۷ روستا را برقرار کرده است تصریح کرد: همچنین راه روستایی قصر فلنج، قصر میان به طول ۱۰ کیلومتر با ۴ آنتنی به طول ۴ کیلومتر احداث می‌شود که ارتباط ۶ روستا با ۱۸۲ خانوار را برقرار می‌کند که با احداث این محور ارتباط شهر راین با شهرستان بم برقرار می‌شود.

میرخواجویی اظهار کرد: راه روستایی بی بی گرامی به طول ۷ کیلومتر ارتباط ۷ روستا با ۸۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۹۴ نفر، راه روستایی کشیتوئیه (شهداد) به طول ۲ و ۳ دهم کیلومتر ارتباط یک روستا با ۴۸ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۶۳ نفر، راه روستایی فتح آباد سروشک به طول ۵ و یک دهم کیلومتر، ارتباط ۷ روستا با ۸۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۷۷ نفر، راه روستایی خبر مراع به طول ۱۲ کیلومتر ارتباط ۷ روستا با ۱۱۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر نیز از دیگر پروژه‌های جاده روستایی هستند.

رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: همچنین راه روستایی سرزه (ریگان) قطعه دوم به طول ۱۵ کیلومتر، ارتباط ۱۱ روستا با ۲۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۵۷ نفر، راه روستایی ابراهیم آباد به طول ۲ کیلومتر با ۹۶ خانوار وجمعیتی بالغ بر ۴۴۳ نفر، راه روستایی ده نظر به طول ۵ کیلومتر ارتباط ۱۱ روستا با ۵۳ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۹ نفر تحت پوشش را مهیا خواهد کرد.

میرخواجویی افزود: راه روستایی اسلام آباد کهور خشک به طول ۱ کیلومتر با ۱۲۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۴۸ نفر، راه روستایی مادون- مدیم به طول ۶ کیلومتر ارتباط یک روستا با ۷۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ نفر، راه روستایی خان رغان دره آلوئیه قطعه اول به طول ۵ ونیم کیلومتر (اصلی) ارتباط ۱۳ روستا با ۵۴۶ خانوار و جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۶۶۳ نفر، راه روستایی گوروئیه، طاغوئیه به طول ۵ و ۲ دهم کیلومتر (اصلی) ارتباط ۶ روستا با ۲۲۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۲۲ نفر تحت پوشش را تامین می‌کند که برای انجام عملیات زیرسازی و ابنیه فنی طی امسال قرارداد‌هایی منعقد شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.