سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ۱۷ پزشک متخصص به دانشکده علوم پزشکی شوشتر

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اضافه شدن ۱۷ پزشک متخصص به این مجموعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۱۷ پزشک متخصص به مجموعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر اضافه شد و تعداد متخصصین دانشکده به ۶۶ نفر رسید.

او افزود: آیین معارفه ۱۷ پزشک متخصص که شامل متخصصین قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، بیماری‌های عفونی، بیهوشی، پوست، مو و زیبایی، چشم پزشکی، رادیولوژی، رادیوتراپی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، جراحی مجاری ادراری و تناسلی و گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن است، در روز‌های آینده برگزار می‌شود.

کلانتر تصریح کرد: تمام امکانات لازم در اختیار این متخصصین قرار گرفت تا بدون دغدغه به فعالیت خود بپردازند چراکه دانشکده علوم پزشکی شوشتر به واسطه تکمیل زیرساخت‌های سلامت، روزانه پذیرای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از شهر‌ها و شهرستان‌های همجوار نیز است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: هدف ما افزایش کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و در پی آن افزایش رضایتمندی مردم است که با جذب این پزشکان جدید می‌توانیم به این هدف نزدیک‌تر شویم همچنین این پزشکان به دانشکده و جایگزینی برخی از این افراد به جای پزشکانی که از سال‌های گذشته در دانشکده در حال گذراندن طرح بودند، اضافه شدند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.