سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند دهنه پل عابر پیاده در محور‌های خوزستان آماده بهره برداری است؟

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۵ دهنه پل عابر پیاده در محور‌های استان آماده بهره برداری هستند.

محمد ایدنی سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات احداث ۵ پل عابر پیاده در برخی محور‌های استان از ابتدای امسال آغاز شد.

او با بیان اینکه ۵ پل در استان آماده بهره برداری هستند، افزود: این پل‌ها در محور اهواز – ملاثانی و محور ماهشهر- سربندر با دهانه ۳۶ متر، محور ماهشهر- هندیجان با دهانه ۳۴ متر و محور اندیکا (روستای قاسم آباد) و محور دهدز- لردگان- موزرم با دهانه ۲۴ متر احداث شده اند.

ایدنی اظهار داشت: این پل‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به منظور رفاه حال شهروندان ساکن در مناطق مذکور، سهولت تردد آنها، جلوگیری از وقوع تصادفات مرگبار، کاهش تلفات ناشی از تصادفات و افزایش سطح ایمنی جاده‌ها احداث شده اند و امیدواریم مردم نیز از آن‌ها استفاده کرده و به خوبی از پل‌ها نگهداری کنند.

نبود پل عابر پیاده در بزرگراه‌هایی که بخش‌ها و روستا‌های زیادی در مجاورت آن‌ها تشکیل شده است، سالانه سبب وقوع حوادث ناگوار و مرگبار برای ساکنان می‌شود و به منظور کاهش مرگ و میر و تصادفات جاده ای، افزایش تعداد این پل‌ها در دستورکار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.