سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۳۷۰ مددجو از کمک هزینه اجاره مسکن

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۷۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.
 
مبشری افزود: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان بدون مسکن از برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت است.

او از پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۳۷۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این خصوص دو میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از منابع و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.
 
مبشری گفت: از میزان مبلغ کمک‌هزینه پرداخت‌شده ۴۸۵ میلیون تومان آن کمک‌هزینه اجاره مسکن بوده که به‌صورت بلاعوض به ۲۶۷ مددجوی اجاره‌نشین شهری پرداخت‌شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۶۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجاره‌نشین هستند، افزود: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت ‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف بوده و خدمات متعددی به‌منظور تحقق این هدف به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن امسال گفت: کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوار‌ها کمک می‌کند که در این خصوص امیدواریم نیکوکاران همانند هرسال یاری گر این نهاد در تأمین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.