سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در اندیمشک

مدیر کل راه آهن زاگرس از نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در ایستگاه اندیمشک و سایر ایستگاه‌ها خبر داد.

حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۱۶ دستگاه ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در ایستگاه اندیمشک و دیگر ایستگاه‌های این اداره کل نصب و راه اندازی شد.

او افزود: نصب و راه اندازی دستگاه‌های بلیت مکانیزه مزایی دارد که از جمله می‌توان به افزایش سرعت و سهولت در فرآیند خرید بلیت، حذف بلیت کاغذی و کمک به حفظ محیط زیست اشاره کرد.

زیودار سهولت در امر کنترل بلیت و دسترسی آنلاین به آمار جابجایی مسافر در سطح کشور و حذف جابجایی پول کاغذی در شرایط کرونایی و کمک به سلامتی مردم را دیگر مزایای استفاده از دستگاه بلیت ثابت مکانیزه در ایستگاه‌های قطار حومه‌ای اندیمشک و سایر ایستگاه‌ها عنوان کرد.

قطار‌های حومه‌ای وسیله‌ای مناسب برای جابجایی مطمئن، آسان و با هزینه‌ای کم برای انجام سفر‌های درون استانی است و در خوزستان امکان تردد به شهرستان‌های اندیمشک، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی و... با استفاده از این نوع قطار‌ها فراهم شده و چندین ایستگاه بین راهی برای ساکنان برخی روستاها و بخش‌ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.