سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق با کار اطلاعاتی پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و با کار اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق از استان‌های جنوبی به مرکزی کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و ردیابی‌های دقیق مسیر حرکتی کامیون مورد نظر را شناسایی و مراتب را به پلیس امنیت چهارمحال و بختیاری اطلاع دادند و آن‌ها نیز با استقرار در محور لردگان - بروجن نسبت به توقیف کامیون مورد نظر اقدام کردند.

جاویدان افزود: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون توقیفی، ۴ هزار و ۷۷۷ دست پوشاک، ۱۲۰ طاقه پارچه، ۱۰۸ کارتن لوازم آرایشی- بهداشتی، ۷۰ کارتن خوشبوکننده، ۴۱ کارتن مواد غذایی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در جریان این بازرسی ۲۰ کارتن ظروف چینی، ۱۲ عدد مانتیور، ۳۵ کارت متعلقات صندلی، ۴۸ عدد پرژکتور و دریچه آن، ۴۸ عدد آداپتور و ۳ عدد باند پخش قاچاق نیز کشف شد.

او با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد، گفت: در همین راستا راننده کامیون دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جاویدان از اهتمام جدی پلیس برای مقابله با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.