سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه اربعین، در قاب مجازی «تکیه محرم»

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه‌ای به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان،در قاب مجازی «تکیه محرم» با محوریت موکب اربعین و نام "چله حسرت"خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریزگفت:تکیه محرم که به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با ویژه برنامه‌های اربعین و ۲۸ صفر بار دیگر با محبان سید و سالار شهیدان همراه شده و مهمان خانه‌های آن‌ها خواهد شد.

اوافزود:این ویژه برنامه به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، مشارکت سازمان و همکاری شهرداری منطقه یک تبریز تولید و ارائه خواهد شد و در امتداد تکیه رمضان و تکیه محرم، به ارایه خدمات فرهنگی و معنوی به شهروندان می‌پردازد.

او تکیه محرم را زمینه‌ای برای نشر افکار و مکتب حسینی عنوان کرد که با برنامه سازی‌های فرهنگی سعی بر معرفی ادبیات فاخر مرثیه و نوحه ترکی دارد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز بر ضرورت فرهنگسازی در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند بدعت در مراسم‌های مذهبی و از سوی دیگر نفوذ فرهنگ‌های غیر در میان جوانان است که این سازمان با ایجاد فرصت و زمینه برای فرهنگسازی در تمامی عرصه ها، سعی دارد وظیفه ذاتی خود را در حوزه فرهنگسازی انجام دهد که اخلاق مداری یکی از موضوعات محوری و مهم برنامه‌های پیشین تکیه محرم بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی تاکید کرد: ویژه برنامه تکیه محرم با عنوان "اربعین غریب چله حسرت" با مشارکت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، در اربعین حسینی و ۲۸ صفر مصادف با شهادت پیامبر اکرم (ص) تولید و از مجرای رسانه‌های الکترونیکی مهمان خانه‌های علاقمندان خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.