سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ مهرماه سال ۹۹؛

سارقان موتور‌ سیکلت های بهشهر دستگیر شدند/ کشف ۲۲ فقره سرقت در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سه سارق موتور سیکلت در بهشهر

سرهنگ سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۳ سارق را در این ارتباط شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی دستگیر کنند.

سرهنگ عنایتی گنجی ادامه داد: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد ند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجر‌ای این طرح ۴۱ نفر از معتادان متجاهر. عاملان افیونی، سارقان، مجلوبین تحت تعقیب مراجع قضائی و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: کشف ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و خودرو از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح بوده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ معلم به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲ متهم به سرقت، ۹ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۵۲ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: در اجرای این طرح بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر، ۴ تن چوب آلات قاچاق و همچنین ۲ خودرو، ۲ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

او در پایان از توقیف ۴۱ خودرو و ۲۵ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ ۲ ستاد علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی دارابکلا به یک کارگاه دپوی چوب جنگلی قاچاق مشکوک شدند

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی متهم را دستگیر و ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از محل فعالیت وی کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


سارق سیم و کابل برق در بابل دستگیر شد

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۷ فقره سرقت سیم کابل در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.