سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهزیستی آغاجاری خبر داد:

اهدای ۱۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی آغاجاری

ضیایی نژاد گفت: ۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریر در قالب پویش ایران همدل بین دانش آموزان نیازمند شهرستان آغاجاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق ضیایی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری گفت: توزیع ۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند و معلولان تحت پوشش در قالب پویش ایران همدل و با همت خیرین و همچنین شرکت بهره برداری نفت انجام شد.

او لوازم التحریر اهدایی را شامل؛ کیف، انواع دفتر، ذمداد رنگی، انواع خودکار، مداد و ... به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: ۸۰ دانش آموز در حوزه اجتماعی و ۸۸ دانش آموز معلول در حوزه توانبخشی و نیز ۱۲ دانشجو تحت پوشش بهزیستی آغاجاری هستند.

ضیایی نژاد با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط سخت کنونی، نیازمند همدلی و همراهی همه خیرین به منظور تحقق عدالت اجتماعی و دستگیری از نیازمندان هستیم، اظهار داشت: در سال ۹۹ و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و گره گشایی از آحاد جامعه، به ویژه نیازمندان، بسته‌های معیشتی از طرق مختلف تهیه و بین خانواده‌ها توزیع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این موضوع یک وظیفه و حجت شرعی است که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد و همه وظیفه داریم با هدف تامین نیاز‌های اولیه خانواده‌ها و نیازمندان واقعی که زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی هستند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع کامل ویروس کرونا بیان داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان‌های متولی رفاه اجتماعی در همه شرایط دست یاری همه خیرین و نیکو کاران، به عنوان شرکای اجتماعی را می‌فشارد و با همراهی این عزیزان، با هدف ارتقای سطح زندگی و کاهش آسیب در جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.