سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف محموله غیر مجاز چوب درخت جنگلی گز در شهرستان خرامه

با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خرامه محموله غیر مجاز چوب درخت جنگلی گز شناسایی و کشف و ضبط

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،محمد هدایت فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه، گفت: متخلفان با حمل و بارگیری چوب درختان جنگلی گز در حال انتقال به مقصد یکی از شهر‌های جنوبی استان بودند که در دام نیرو‌های منابع طبیعی اسیر شدند.

او، بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این محموله از استان‌های شمالی حمل و بارگیری شده و  از سوی یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی این شهرستان در حال انتقال به یکی از شهر‌های جنوبی بود که در نهایت با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و عوامل انتظامی متوقف و متخلفان نیز دستگیر شدند.

هدایت فرد، با هشدار به شرکت‌های حمل بار، تصریح کرد: حمل چوب و فرآورده‌های جنگلی بدون مجوز ادارات منابع طبیعی ممنوع بوده و راننده و شرکت حمل و نقل نیز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه با تاکید بر اهمیت حفاظت از درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب، ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار در زمینه تصرف زمین‌های ملی، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی و سایر تخلفات در حوزه منابع طبیعی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع هستند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.