سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد، گفت: محموله زغال جنگلی غیرمجاز در محور ترانزیتی فیروزآباد به میمند توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یونس رحمت بر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد، بیان کرد: نیرو‌های منابع طبیعی حین انجام عملیات گشت و مراقبت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و ضمن هماهنگی لازم با مسئولان قضایی با تحت تعقیب قرار دادن خودرو موفق به دستگیری متخلفان و توقیف آن شدند.

او، تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه از متخلف مشخص شد  متخلفان با بارگیری و حمل زغال جنگلی غیر مجاز قصد انتقال به شهرستان همجوار را داشتند که در دام نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شد.

رحمت بر، ادامه داد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ نیروی انتظامی متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد، افزود: با توجه به ترانزیتی بودن محور فیروزآباد به میمند تمامی مسیر‌های این محور و نیز محور سیمکان جهرم به شهرستان‌های همجوار واستان‌های دیگر  از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بصورت مستمر رصد و تحت نظر قرار گرفته است.

او، از مردم و طبیعت دوستان شهرستان فیروزآباد درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف، قطع درختان جنگلی، حمل غیر مجاز زغال جنگلی و یا آتش سوزی و دیگر موارد مشکوک در این عرصه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مراتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار