سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان:

دونده نیمه ماراتن تیم ما کرونا نداشته است/ سلامتی ورزشکاران سپاهان برای ما اهمیت دارد

عزیز الله مشفقی ابتلای نوید سلیمی پور دونده نیمه ماراتن تیم سپاهان به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

عزیز الله مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان در گفت وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه نوید سلیمی پور دونده نیمه ماراتن این تیم اصفهانی با وجود علائم کرونا در لیگ دو و میدانی شرکت کرده است، اظهار کرد: سلیمی پور اعلام کرده بود که حالش خوب نیست، اما علائم کرونا را نداشت تا از مسابقات کنار برود. همچنین سر داور و پزشک یار نیز در طول مسیر مسابقات حضور داشتند و اگر با مورد مشکوکی مواجه می‌شدند و ورزشکار کوچکترین مشکل را داشت در آن صورت اجازه ادامه مسابقه را به ورزشکار نمی دادند.   

او ادامه داد:  سلامتی ورزشکاران برای تیم دو و میدانی سپاهان اهمیت زیادی دارد و اگر  ورزشکاری کرونا داشته باشد در آن صورت نمی‌تواند مسیر ۲۱ کیلو متری را طی کند. سلیمی پور در ماده نیمه ماراتن  مرحله اول لیگ دو و میدانی رتبه دوم را به دست آورد، اما در مرحله پایانی مقامی کسب نکرد. به نظرم برخی از افراد در صفحات مجازی شیطنت کردند و سپاهان باشگاه بزرگی است و پیگیر وضعیت ورزشکارانش است تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.   

 در اعلام رکورد نیمه ماراتن اشتباه صورت گرفته بود 

مشفقی درباره اینکه  باشگاه سپاهان به ثبت نشدن رکورد جعفر مرادی در دوی نیمه ماراتن  اعتراض کرد، گفت: من اعتراض شفاهی کردم، اما فیروزی مسئول مسابقات دو و میدانی بیان کرد که دبیرخانه شب قبل از مسابقات رکورد نیمه ماراتن را اشتباهی اعلام کرد و مرادی رکورد نیمه ماراتن را نزده است. به هر حال ما اعتراض خود را پیگیری نکردیم، چون رکورد درست همان رکوردی نبود که جعفر مرادی به ثبت رسانده بود. مراید یکی از دوندگان خوب کشورمان است و رکورد‌های خوبی زده است و امیدوارم رکورد ملی هم به ثبت برساند.  

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان درباره اینکه پاداشی به دوندگان این تیم اصفهانی داده شد، بیان کرد: طبق برنامه قرار است ورزشکاران  یک هفته الی ۱۰ روز استراحت کنند و بعد از آن جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا پاداش‌ها را به اعضای تیم بدهیم. قرارداد‌های ورزشکاران هم به طور کامل پرداخت می‌کنیم.  

او در پایان گفت: سیاست باشگاه سپاهان از اسفندماه گذشته تعیین شده است که تیم دو و میدانی در ۲ بخش آقایان و بانوان قهرمان شوند. ما به هدفگذاری خود در بخش آقایان رسیدیم و قهرمانی در بخش بانوان هم دور از دسترس نیست.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.