سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت مشکوک کاپیتان‌های تراکتور در تمرینات

کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور هنوز در تمرینات این تیم حضور نیافته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تمرینات تیم فوتبال تراکتور چند روز پیش برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال شروع شد، اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی کاپیتان‌های این تیم تبریزی هنوز  در تمرینات حضور نیافته اند  و  همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.  

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور اعلام کرده است که کاپیتان‌های تیمش ۳ روز مرخصی گرفته اند و به زودی در تمرینات تیم شرکت می‌کنند، اما زمان مرخصی این ۳ بازیکن سپری شده است و خبری از آن‌ها نیست.  

لیست تیم ملی فوتبال روز گذشته از سوی اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) اعلام شد و حاج صفی در بین دعوت شدگان حضور دارد، اما دژاگه و شجاعی به تیم ملی دعوت نشدند.  

البته  حاج صفی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نمی‌تواند در تمرینات تراکتور شرکت کند، اما باید دید که دژاگه و شجاعی چه زمانی قصد دارند به تبریز برگردند و تمرین کنند.  

حاج صفی قصد داشت به تیم آریس یونان بپیوندد، اما باشگاه تراکتور رضایت نامه اش را صادر نکرد و همین موضوع باعث شد که حضورش در این تیم یونانی منتفی شود.  

همچنین دژاگه و شجاعی هم به علت قرارداد داشتن با تراکتور در این تیم تبریزی ماندگار شدند و باید در تمرینات سرخپوشان تبریزی حضور یابند تا برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال آماده شوند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ف
۱۲:۳۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
شجاعی دیگه سنش زیاه