سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان بهره‌برداری از فاز نخست پردیس تئاتر مشهد مشخص شد

براساس تصمیمات اتخاذ شده و روند در نظر گرفته شده، زمان بهره‌برداری از فاز نخست پردیس تئاتر مشهد مشخص شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از پروژه پردیس تئاتر شهر که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاونین شهردار و تعدادی از پیشکسوتان تئاتر مشهد، انجام شد با تقدیر از اقدامات انجام شده در این پروژه، گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی احداث پردیس تئاتر شهر به سرعت در حال انجام است و بخشی از تاخیر‌ها برطرف شده است.

او افزود: با توجه به این موضوع و پیشرفت فیزیکی پروژه، بر تسریع عملیات اجرایی و بهره برداری از فاز یک پردیس تئاتر مشهد در تیرماه ۱۴۰۰ تاکید داریم.

شهردار مشهد با بیان اینکه پردیس تئاتر مشهد باید به پاتوقی برای هنرمندان تبدیل شود، ادامه داد: بر همین اساس باید بوستان وفا درمجاورت پردیس و همچنین معابر پیرامونی آن به محلی فرهنگی تبدیل شود.
بیشتربخوانید


کلائی بیان کرد: درمجموع ما به دنبال ایجاد یک منطقه فرهنگی در پیرامون پردیس تئاتر شهر هستیم و برهمین اساس سازمان اجتماعی و فرهنگی باید برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم را برای تحقق این امر هم زمان با راه اندازی پردیس تئاتر شهر و بهره برداری از آن انجام دهد.

او تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده برای هنرمندان و گروه‌های تئاتر در اثر شیوع ویروس کرونا باید با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای شهر مورد توجه قرارگیرد تا در زمان بهره برداری از تئاتر شهر با بی انگیزگی هنرمندان این حوزه، روبرو نشویم.

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.