سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی نژاد: فیفا جواب ما را در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال نداده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره حواشی تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست مسئولان ورزش با نوبخت معاون رئیس جمهوری گفت: بحث ورزش قهرمانی از موضوعات مهم جامعه جهانی‌ است. قدرت نرم کمتر از قدرت سخت در دنیا اهمیت ندارد و عرصه ورزش یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای قدرت نمایی است.

او گفت: در المپیک جوانان اخیر بهترین نتیجه تاریخ المپیک‌های ایران را کسب کردیم. در مسابقات آسیایی جاکارتا هم نتیجه بزرگی را رقم زدیم.

علی نژاد بیان کرد: ۵۲ سهمیه المپیک را به‌دست آوردیم. بحث ورزش قهرمانی از موضوعات مهم جامعه جهانی است.

او تصریح کرد: اگر از طرف دولت ٤٠٠ تا ٥٠٠ میلیارد تومان به ورزش قهرمانی در بودجه سال آینده اضافه شود بخش زیادی از مشکلات مالی ورزش حل می‌شود.

او بیان کرد: در سال ١٤٠٠ ورزش ایران ٦ رویداد بزرگ دارد که حضور در آن‌ها هزینه بر است. بر این اساس به کمک شما نیاز داریم.

علی نژاد بیان کرد: ٥٠ درصد پاداش مدال آوران ٩٧ را پرداخت کردیم و برای پرداخت بخش باقی مانده هم برنامه داریم. اگر ردیف بودجه ویژه‌ای تخصیص داده شود نی تواتیم پاداش مدال آوران ٩٨ را پرداخت کنیم.

او گفت: فیفا و AFC ایراداتی را به اساسنامه فدراسیون فوتبال گرفته بودند. یکی از این موضوعات حضور وزیر ورزش و معاونش در این فدراسیون بود که ما پذیرفتیم این ۲ نفر حضور باشند، اما حق رای نداشته باشند. فینا هنوز نظر نهایی خود را به ما اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.