سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به ۶۶۹ خانواده مددجو در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماه نخست امسال، ۶۶۹ خانواده مددجو تحت حمایت این نهاد تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال، ۶۶۹ خانواده مددجو تحت حمایت این نهاد تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

او با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال از محل صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل طرف قرارداد به مددجویان افزود: تسهیلات اشتغال با رویکرد خوکفایی و کسب اشتغال پایدار به مددجویان پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات بلندمدت، همراه با دوره تنفس و همچنین با کمترین میزان سود است اضافه کرد: در طول این مدت ۲۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۶۶۹ خانواده مددجو پرداخت شده است.

او با اشاره به نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان ادامه داد: در ابتدا طرح‌های اشتغال توسط مددجویان به کارشناسان این نهاد ارائه که پس از بررسی جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل طرف قرارداد معرفی می‌شوند. پس از اجرای طرح نیز کارشناسان کمیته امداد به صورت مرتب از این طرح‌ها بازدید می‌کنند.

ملک پور گفت: از مجموع ۶۶۹ طرح، ۲۳۸ طرح در زمینه دامپروری و مابقی نیز در زمینه کشاورزی، صنایع دستی، صنعت و معدن، خدماتی، زنبورداری، فرش و حمل و نقل تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.