سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان اموال عمومی در بیجار دستگیرشدند

جانشین فرمانده انتظامی بیجار از دستگیری سارقان حرفه‌ایی اموال و دارایی‌های مردم خبر داد و گفت: طی ۲ عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی،سارقان اموال عمومی در بیجار به دام افتادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرگرد حسین منتظری جانشین فرمانده انتظامی بیجارگفت : این سارقان با استفاده از ترفند‌ها و شگرد‌های خاص خود، ۶ فقره سرقت را در شهرستان انجام داده بودند که با عملیات یگان آگاهی و کلانتری هر ۲ نفر دستگیر شدند.

او افزود: در بازجویی‌های اولیه از این سارقان مشخص شد، نفر اول با ارتکاب چهار فقره محتویات داخل خودرو شامل سیستم پخش خودرو، فلش، پاوربانک و سایر لوازم قیمتی و دومین نفر هم مرتکب سرقت یکدستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه خودرو سواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی بیجار تاکید کرد: این سارقان گمان نمی‌کردند پلیس بتواند ردی از آن‌ها بیابد، با آسودگی خاطر در شهر مخفی شده و برای اموال سرقتی در حال مشتری یابی بودند که با هوشیاری پلیس دستگیر شده و به اهداف خود نرسیدند.

سرگرد  منتظری گفت: این ۲ سارق دارای سوابق دیگری با همین نوع جرم بودند که پس از گذراندن مدتی در زندان، پس از آزادی بار دیگر به چنین اقداماتی دست زدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.