فرمانده انتظامی کردستان گفت:ماموران پلیس آگاهی در عملیات‌های مبارزه با انواع سرقت، موفق به شناسایی یک انبار اوراق قطعات سرقتی خودرو در شهرستان سقز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان سقز، پیگیری شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با رصد میدانی در جغرافیای محل جرم و بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، یک انبار اوراق قطعات سرقتی خودرو در یکی از محله‌های حاشیه این شهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی صاحب انبار را شناسایی و با راهنمایی وی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو شده و با هماهنگی مراجع قضایی این افراد در سقز و دیگر شهر‌های اطراف دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار آزادی یادآور شد:در تحقیقات تخصصی صورت گرفته، سارقان و ارایه شواهد و مستندات از سوی ماموران به ۳۰ فقره سرقت خودرو از تهران و دیگر استان‌های کشور اقرار و اعتراف کردند که خودرو‌های مسرقه را در انباری در محدوه شهر سقز اوراق و به تعدادی از مالخران می‌فروختند.

او تاکید کرد: در همین راستا ۱۲ مالخر نیز شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد ترکمندی
۲۲:۱۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
ماشین پدر منم پارسال از شهرستان بیجار ب سرقت رفت