سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت خانه جوان همدان

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: خانه جوان همدان با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضوان سلماسی، عضو شورای شهر همدان بیان کرد: وجود تشکل‌های حوزه جوانان در هر شهری به شرط بهره گیری از ظرفیت‌های بالای این قشر از جامعه می‌تواند اثرات مطلوب و بسیار خوبی را در شهر یا کشور به همراه داشته باشد.

سلماسی افزود: اعتماد به جوانان و سپردن کار به آنان، ضمن ایجاد رشد و تعالی برای جوانان، می‌تواند تجربه‌های خوبی را نیز برایشان به همراه داشته باشد، تجربه‌هایی که می‌تواند در آینده کاری و زندگی جوانان بسیار مؤثر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شذ: سپردن مسئولیت به افراد جوانی که نیرو و انگیزه فراوان دارند، منجر به ایجاد تغییر و تحول در نگاه جامعه می‌شود و استفاده از رویکرد‌های جدید توسط جوانان در برنامه ریزی و اجرا، اثرات اجتماعی خوبی را به همراه دارد.

سلماسی اضافه کرد: خانه جوان همدان با رویکرد ایجاد فضای باز برای همه جوانان شهر و انجام فعالیت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی، به خصوص در قالب فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه‌های مختلف آموزشی یا اجرایی خود را آغاز کرد.

او ادامه داد: این مجموعه با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست یک فضای حضور و گفتگوی سالم و خوب، با حداکثر بهره برداری را برای همه جوانان همدانی چه دختر و چه پسر ایجاد کند.

سلماسی گفت: فعالیت‌های خوب این مجموعه موجب شد تا خانه جوان همدان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی رسانه و فضای مجازی جوانان کشور نیز معرفی شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: شورای شهر ، خانه جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.