سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار نمایندگان خراسان رضوی از استاندار جدید تداوم طرح مثلث اقتصادی است

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: پیگیری و تداوم پروژه‌ها و تفاهمنامه‌های مثلث توسعه اقتصادی در چارچوب اقدامات استاندار پیشین خراسان رضوی یکی از مهمترین ویژگی‌های مهم استاندار جدید از نظر نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احسان ارکانی رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: طرح آزمایشی و خوب مثلث توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی در استان در حال اجراست لذا استاندار جدید طرح‌ها و تفاهمنامه‌های این برنامه را نباید رها کند بلکه استاندار جدید نیز باید آن طرح‌ها را تا انتهای حضورش به پیش ببرد.

او  افزود: صرف بومی بودن استاندار جدید در استان مهم نیست زیراکه اگر این فرد بومی توانمند نباشد و به خوبی از پس انتخابات برنیاید و نتواند مشکلات را در دیگر حوزه‌ها رفع کند انتخاب وی بی فایده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در صورتی که استاندار جدید توانمند باشد، اما بومی نباشد و در استان مورد پذیرش قرار نگیرد و فضا‌های سیاسی و فرهنگی استان را نشناسد انتخاب وی درست نیست و نتیجه نخواهد داد لذا بومی بودن یا توانمندی صرف به خودی خود مهم نیست.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.