سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان؛

بزرگ‌ترین کارخانه پالایش دانه‌های روغنی در مغان راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس از راه‌اندازی کارخانه بزرگ پالایش دانه‌های روغنی و صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عباس جهانگیرزاده نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذاکرات بسیار خوبی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی کارخانه پالایش دانه‌های روغنی در مغان انجام شده است که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل با جدیت برای تحقق این پروژه بزرگ در مغان تلاش می‌کنند.

او با تاکید بر ظرفیت طبیعی و خدادادی منطقه مغان استان اردبیل اضافه کرد: قرار است برای راه‌اندازی کارخانه پالایش دانه‌های روغنی در مغان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود که ۵۰ درصد این سرمایه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده و ۵۰ درصد نیز از طریق سه بانک عامل تامین می‌شود.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس با اشاره به کلنگ‌زنی عملیات اجرایی این واحد تولیدی و صنایع تبدیلی بزرگ در منطقه خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه و صنایع تبدیلی در مغان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود و این سرمایه‌گذاری یکی از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در منطقه خواهد بود.

جهانگیرزاده در مجلس از همت و تلاش کمیسیون کشاورزی مجلس برای ارائه قیمت تضمینی محصولات کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: باید فروش محصولات کشاورزی مطابق با هزینه تولید باشد تا کشاورزان منطقه دچار زیان نشوند.

به گفته او منطقه مغان ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه کشاورزی دارد که مسئولان منطقه باید برای تحقق رونق اقتصادی از سرمایه‌‌های کلان و مطلوب در استان حمایت و استقبال کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.