سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان قدس رضوی:

برای بازگشایی رواق‌های حرم با وزیر بهداشت گفت و گو کردم

حجت‌الاسلام مروی گفت : از وزیر بهداشت درخواست کردم دستور العمل های بهداشتی برای بازگشایی رواق ها را ارائه دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه مشورتی دهه آخر صفر که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و مدیران شهری و استانی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت:  هر دستورالعملی از سوی ستاد کرونا با هر شرایطی به آستان قدس رضوی ابلاغ شود، آمادگی اجرای آن را داریم.
 
او با اشاره به مذاکرات و تعاملات آستان قدس با وزارت بهداشت و ستاد کرونا جهت بازگشایی حرم مطهر ، افزود: با وزیر  بهداشت چندماه پیش جهت بازگشایی رواق‌ها با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی گفت‌وگویی داشتم و از او خواستم  دستورالعمل‎های بهداشتی برای بازگشایی رواق‌ها را به آستان قدس ارائه دهد.
 

بیشتر بخوانید


 تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر تشدید تمهیدات بهداشتی حرم مطهر امام رضا (ع) در برنامه‌های سوگواری دهه آخر صفر، ادامه داد: هرساله در ایام دهه آخر صفر با حضور جمعیت قابل توجهی از محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در مشهد روبه‌رو بودیم، اما امسال ویروس کرونا شرایط استثنایی را بر ما تحمیل کرده و با شرایط خاصی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به بسته بودن رواق ها‌ی حرم مطهر، بیان کرد: آستان قدس رضوی بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب تابع ستاد کرونا بوده و هست و آمادگی کامل خود را برای بازگشایی رواق‌های حرم مطهر با رعایت صد در صدی دستور العمل های بهداشتی  اعلام کرده است.

او با اشاره به پیش رو بودن فصل سرما، تصریح کرد: تغییر وضعیت آب و هوا، بارندگی‌ها و سرما، شرایط سخت و استثنایی را به وجود خواهد آورد و میزبانی شایسته از زائران در این شرایط از دغدغه‌های جدی آستان قدس رضوی است.

 تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان قدس ماهیانه دو میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی در جهت حفظ سلامت زائران، هزینه می‌کند، تاکید کرد: اولویت نخست آستان قدس رضوی حرم مطهر، زائر و زیارت است لذا آماده رعایت دستور العمل های بهداشتی   برای فراهم آمدن شرایط زیارت زائران با هر هزینه و شرایطی هستیم.

انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.