رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۱۷ نفر از فعالان کادر درمان خراسان رضوی در مقابله با کرونا و نجات جان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به شهادت رسیده اند که این شهدا افتخار ما هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بیرجندی نژاد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در مراسم تجلیل از کادر پرستاری و رزیدنت مراکز درمانی مشهد گفت: کادر پزشکی در خدمت به جامعه همواره پیشقدم بوده‌اند و در مبارزه با کرونا نیز با شجاعت برای خدمت رسانی به بیماران وارد عمل شدند.

او افزود: این افتخاری بزرگ برای جامعه و کادر بهداشت و درمان است که برای سلامت مردم سرزمینشان از جان خود گذشته و پای سلامتی مردم ایستادند.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد: بخش خصوصی نیز از طریق مطب ها، درمانگاه‌ها و مراکز پاراکلینیک در سه ماهه نخست امسال به یک و نیم میلیون بیمار کرونایی و مشکوک به کووید ۱۹ خدمت ارائه کردند.

بیرجندی نژاد همچنین درباره سفر زائران به مشهد در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر بیان کرد: سفر به هر علتی عاملی برای گسترش ویروس کرونا بین مردم است.

او تصریح کرد: سفر به مشهد را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم به ویژه در دهه آخر صفر این سفر‌ها می‌تواند شرایط مشهد را بسیار تحت تاثیر قرار دهد و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ مردم مراسم عزاداری دهه پایانی صفر را در خانه‌های خود برگزار کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار