سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰۰ راس دام در سیل هرسین تلف شده است

جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل درشهرستان هرسین گفت: بر اثر این حادثه بیش از ۳۰۰ راس دام تلف و راه ارتباطی ۳ روستا نیز قطع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نوذر شاه حسینی جانشین فرمانده انتظامی هرسین گفت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان ها، شاهد وقوع سیلاب در شهرستان هرسین بودیم.


او ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستا‌های "داوودی علیا"، "کهریز" و "چغاسعید" مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای "داوودی علیا" به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

سرهنگ شاه حسینی بیان کرد: هرچند با تلاش‌های بی وقفه پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی حوالی ساعت ۳ بامداد امروز راه ارتباطی روستای "کهریز" بازگشایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل در شهرستان هرسین  به ۱۵ خانوار در روستا‌های یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

او بیان کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد خوشبختانه هردوی آن‌ها فاقد سرنشین بودند.

سرهنگ شاه حسینی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.