سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

خدمات دهی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

کریمیان گفت: تمام تلاش خود را در جهت رفع چالش ها، مشکلات و موانع خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه هم اندیشی رفع چالش‌های درمانی ایثارگران گفت: خدمتگزاری صادقانه به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است و از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی نیز محسوب می‌شود.

او ادامه داد: شهداء ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مایه افتخار همه ما هستند و خدا را شاکریم که فرصت خدمتگزاری به مردم و به ویژه این قشر را به ما عطا کرده است.

کریمیان اظهار کرد: اگرچه مشکلات اقتصادی و اعتباری در سطح کشور حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان را تحت تاثیر خود قرار داده، اما اجازه نمی‌دهیم که این چالش‌ها روند خدمات دهی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را با چالش مواجه کند.

او مطرح کرد: بیش از ۲۵ درصد پرسنل دانشگاه از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند که این مقوله افتخاری بزرگ برای این مجموعه محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: تمام تلاش خود را در جهت رفع چالش ها، مشکلات و موانع خدمات رسانی مطلوب به این قشر به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی باتمام ظرفیت و توان خود در راه خدمت به مردم و به ویژه این قشر ارزشمند خدمت می‌نماید.

او بیان کرد: همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند به افزایش سطح خدمات و ارتقای سطح رضایتمندی مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتهی شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.