سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در سفر اراک عنوان کرد:

برنامه ریزی برای جهش تولید از جمله اهداف سفر به استان مرکزی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برنامه ریزی برای جهش تولید در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری از جمله اهداف سفر به استان مرکزی است.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه سفر یک روزه به استان مرکزی دربدو ورود به شهر اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این سفر غیر از هدف همیشگی که ابراز پیام و سلام جناب آقای رئیس‌جمهور و هیئت محترم وزیران به مردم شریف و بزرگوار استان است، سه اقدام  ویژه در این سفر پیگیری می شود.

نوبخت افزود: در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری برای جهش تولید، مجموعه‌های طرح‌های تولیدی و منابعی که امسال می‌توانیم در برنامه جهش تولید تجهیز کنیم را برای دوستان کاملاً مشخص کنیم که یکی از محور‌ها و دستور جلسه شورای برنامه ریزی امروز استان مرکزی است.

او اضافه کرد: مجموعه طرح‌ها و پروژه‌های استان مرکزی را که تا پایان سال و حداکثر تا قبل از اتمام دوره خدمت دولت دوازدهم می‌تواند به اتمام برسد را امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بررسی اعتبارات و جزئیات مصوب می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سوم اینکه ۳ هزار واحد مسکونی شامل هزار واحد مددجویان کمیته حضرت امام (ره) و ۲ هزار واحد برای افراد کم درآمد امروز احداث آن‌ها آغاز خواهد شد و این واحد‌ها انشاءالله تا آخر امسال یا حداکثر تا بهار سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

او ادامه داد: چند افتتاحیه دیگر هم خواهیم داشت که حداکثر شش ماه آینده شما خبرنگاران را برای تحویل کلید خانه‌ها به این عزیزان دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.