سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه «اقتدار ۴۰» حاصل اندیشه فرماندهان بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: برگزاری نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در همدان حاصل اندیشه تمام فرماندهان، مدیران و مجموعه سیستم‌ها در استان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، ظهر امروز درمراسم اختتامیه نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در همدان با بیان اینکه دفاع مقدس یک کار گروهی بود و باید از این تجربه برای پیشرفت وضعیت کشور بهره ببریم ادامه داد: ویژگی شاخص نمایشگاه «اقتدار ۴۰» توجه به کار دسته‌جمعی بود.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل اندیشه تمام فرماندهان، مدیران و مجموعه سیستم‌ها در استان بود گفت: این نمایشگاه در جریان‌سازی نقش قابل توجهی داشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه با بیماری کرونا تصور می‌شد رکود حاکم باشد، اما نمایشگاه جلایی به وضع حاکم داد، افزود: اگر با رعایت همه موارد بسیج شویم و آثاری خلق کنیم قطعا زیبایی‌های خود را نشان خواهند داد.

او گفت: یک بعد نمایشگاه فیزیکی بود، اما ابعاد گسترده داشت و با برگزاری مراسم مختلف نظیر «شب خاطره» کار‌های بزرگ صورت گرفت که سازمان‌های مختلف درخواست انجام مراسم‌ به این شکل برنامه‌ریزی هستند.

ظفری با بیان اینکه کار‌های بزرگ اندیشه و نگاه بزرگ می‌خواهد بیان کرد: گاهی گفته می‌شود کار سخت است، اما ما برای کار‌های بزرگ جمع شده‌ایم و رسالت ما نیز همین است.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی نگاه بزرگ به مسائل داشت افزود: ایشان وقتی به همدان آمدند در حالی که تصور می‌کردیم قرار است طبق معمول یک سخنرانی انجام شود، اما پیام تاریخی خود خطاب به ترامپ را با قدرت و قوت مطرح کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه نگاه بزرگ سردار سلیمانی او را در نگاه رهبر و ملت عزیز و بزرگ کرد خطاب به جمع گفت: نمایشگاه «اقتدار ۴۰» آنقدر اثر روانی در مردم داشته که می‌خواهم بروید و فرماندهان و مدیران خود را مجاب کنید که سال آینده نه یک هفته بلکه یک ماه نمایشگاه را برگزار کنید.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.