سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شعار‌های حوزه زنان یک ابزار برای نامزد‌های انتخاباتی است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حمایت از زنان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف بیشتر برای نامزد‌های انتخاباتی شکل ابزاری پیدا کرده است.

علی نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وعده‌های نامزد‌های انتخاباتی در حوزه زنان و تحقق این وعده ها گفت: ارائه شعار‌ها و وعده‌های حوزه زنان تنها مربوط به دولت آقای روحانی نیست.

او ادامه داد: این موضع گیری‌ها، حمایت از زنان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف بیشتر برای نامزد‌های انتخاباتی شکل ابزاری پیدا کرده و تقریبا زنان جامعه دیگر باور تحقق این وعده‌ها را باور نمی‌کنند و جواب مثبتی هم نمی‌دهد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: نزدیک انتخابات ریسات جمهوری ۱۴۰۰ هستیم و مطرح‌کردن چنین شعار‌هایی دیگر جواب نمی‌دهد و باید تغییر مواضعی در حوزه زنان، معیشت مردم و... رخ دهد.

نمازی تصریح کرد: برای جلب اعتماد مردم بهتر است اجازه ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری به بانوان هم داده شود، ورود بانوان در این حوزه قطعا تاثیرگذار خواهد بود و مشارکت مردمی هم در انتخابات را بیشتر می‌کند.

او یادآور شد: بنده توصیه می‌کنم برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تغییراتی در مسئولیت‌ها و مناصب حاکمیتی همچون شورای نگهبان، صدا وسیما، فرماندهان نیرو انتظامی و... ایجاد شود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: بهتر است اصلاح طلبان هم وارد این حوزه‌های کاری شوند، زیرا مردم آن را به فال نیک می‌گیرند؛ همچنین انگیزه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
ثبت نام خانمها ترفندی جدید برای کشاندن مردم پای صندوقها