فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی از شعارهایی که قبل از انتخابات داده می‌شود، اگر عملیاتی نشود، طبیعتا نارضایتی مردمی به دنبال دارد.

در حال تکمیل/علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وجود حاشیه‌های انتخاباتی و تاثیرگذاری آن در اعتمادسازی میان مردم و مسئولان اظهار کرد: برخی از شعارهایی که قبل از انتخابات داده می‌شود، ممکن است عملیاتی نشود و طبیعتا نارضایتی‌ها و دلسردی‌های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: نارضایتی مردم از وعده‌های غیرقابل تحقق دولت، موجب کاهش اعتماد مردم شده و این موضوع کاملا در جامعه مشهود است؛ برای مثال ما حتی کاهش این بی اعتمادی را در انتخابات مجلس یازدهم هم مشاهده کردیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: شدت نارضایتی مردم و  درجه بی اعتمادی در جامعه به یک نقطه خطرناک رسیده و بنده تعجب می کنم که چرا مسئولان به  چنین قضیه مهم و اساسی توجه نمی کنند.

نمازی تاکید کرد: در صورت ادامه روند بی‌اعتمادی و نارضایتی، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ درگیر کاهش شدید مشارکت می‌شود، مگر اینکه تحولی در چنین دغدغه‌ها و مشکلات رخ دهد.

او یادآور شد: لازم است که اشتباهات مدیریتی کشور رفع شود، وگرنه با ریزش عجیب رای‌دهنده در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مواجه خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۲۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
عمل نکردن به وعده ها مامیگیم تورو قران مارو برگردونید به همان سال ۹۲مادیگه هیچی نمیخواهیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
اینا کاری به مشارکت مردم ندارند آخرش یکی رئیس جمهور می شود
آخرین اخبار