سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبر داد:

توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن توسعه نیشکر اهواز

فلاح زاده گفت: با انجام عملیات و نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن توسعه نیشکر اهواز، ظرفیت ارائه دیتا به متقاضیان توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شرایط موجود و افزایش استفاده مردم از اینترنت و لزوم ارائه خدمات در خور و شأن به مشتریان، توسعه خدمات مخابراتی در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: به منظور سهولت در انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی، آموزشی و کار‌هایی که نیاز به بستر اینترنت دارد، شبکه دیتا در مرکز تلفن توسعه نیشکر کلانشهر اهواز با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان کارشناسان فنی توسعه یافت.

فلاح زاده بیان داشت: عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن توسعه نیشکر اهواز با کابل کشی و نصب کارت ۳۲ پورت و افزایش دو برابری ظرفیت ارائه خدمات دیتا به متقاضیان و با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان اینترنت Adsl خانگی انجام شد.

بر اساس این گزارش عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان لالی با کابل کشی و نصب ۲ عدد کارت ۶۴ پورت جهت افزایش ظرفیت در این مرکز طی روز‌های گذشته انجام شد و مشترکان بیشتری می‌توانند از خدمات اینترنت خانگی استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.