سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری سه امتیاز برای کرمانشاه در جریان سفر رئیس جمعیت هلال احمر به کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از پیگیری سه امتیاز برای کرمانشاه در جریان سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان خبر داد و گفت : ایجاد مرکز آموزش امدادگری و مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور و نیز تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه سه درخواست و پیگیری ما از همتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ما از رئیس جمعیت هلال احمر تقاضا داریم که با توجه به نیاز استان‌های غرب کشور و شرایط مناسب کرمانشاه، مرکز آموزش امدادگری هلال احمر‌های غرب کشور در این استان راه اندازی شود تا امکان خدمات دهی به استان‌های همدان، لرستان، ایلام و کردستان هم فراهم شود.

او با اشاره به پرحادثه بودن غرب کشور از جمله احتمال تکرار سیل و زلزله، گفت : لازم است مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور در کرمانشاه دایر و تجهیزات فعلی افزایش پیدا کند.

بازوند به تجارب متعدد استان کرمانشاه در مدیریت زلزله و خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان اشاره و افزود: این استان می‌تواند میزبان مناسبی برای مرکز تجهیزات هلال احمر‌های غرب کشور باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: درخواست دیگر ما از رئیس جمعیت هلال احمر تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه با هدف رفع نیاز‌های بخش زیادی از بیماران است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.