سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان در معرض خطر در حال انجام است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در بخش اول که از یکشنبه ششم مهرماه جاری شروع شد، پرسنل بهداشتی درمانی در معرض خطر، واکسن را دریافت می‌کنند.

دکتر مریم کوشکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عنوان کرد: در این بخش و طبق دستورالعمل پرسنل بهداشتی با اولویت پرسنل مراکز غربالگری کرونا و نیرو‌های نمونه گیر و آزمایشگاه و در بخش درمان با اولویت پرسنل بخش‌های عفونی و کرونا، پرسنل بخش ایزوله تنفسی فشار منفی، فوق تخصصی ریه، icu، ccu. داخلی، اطفال، اورژانس، آزمایشگاه، زایمان، اکولوژی و سوختگی واکسن را دریافت می‌کنند.
او تصریح کرد: واکسیناسیون پرسنل بخش‌های درمانی مذکور در دو مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید رحیمی انجام شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص ادامه‌ی روند توزیع واکسن در استان گفت: خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداریم، اما توزیع واکسن به صورت مرحله‌ای خواهد بود.
دکتر کوشکی عنوان گرد: تا پایان هفته سری دوم واکسن با اولویت مادران باردار، افراد دارای نقص سیستم ایمنی، بیماران اچ آی وی و کودکان و سایر افراد در معرض خطر توزیع می‌شوند.
او ادامه داد: این توزیع در سطح مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشت خواهد بود.
دکتر کوشکی افزود: افراد مذکور تا پایان هفته جاری می‌توانند با مراجعه به پایگاه یا مرکز جامع سلامت منطقه‌ی خود واکسن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.