سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی مد و لباس راهی برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن

دبیر کارگروه ساماندهی مدل و لباس کشور در خصوص اهمیت طراحی مد لباس گفت:با تهاجمی که دشمن در زمینه‌ی فرهنگ برابر کشور ما داشته یکی از راه‌هایی مقابله با این هجمه‌ها بخش مد و لباس است.

شفاپور معاون وزیر و دبیر کارگروه ساماندهی مدل و لباس کشور در گردهمایی طراح مد ولباس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: طبق وظایفی که قانون گذار برای ما تعریف کرده ساماندهی تبیین مد ایرانی اسلامی یکی از  وظایف است.

او ادامه داد: ما وظیفه دارم در جمع طراحان مد کل کشور حضور و نشست و تعاملی در زمینه‌های طراحی‌های جدید باهم داشته باشیم، در این سلسله نشست‌ها از پیشنهادات و انتقادات آن‌ها برای بهبود روند طراحی مد در ایران از آن‌ها استفاده کنیم.
 
  دبیر کارگروه ساماندهی مدل و لباس کشور ادامه داد: خوشبختانه طراحان استان اصفهان در زمینه‌ی مد ولباس بسیار فعال بوده و در تمام رویداد‌ها و مسابقات و همایش‌ها شرکت می‌کنند و مقام آور در سطح کشور بوده اند، این شهر همیشه جایگاهی خوبی در این حوزه دارد.


شفاپور گفت: در اختتامیه‌ی مسابقه‌ی طراحی لباس عاشورایی و حجاب و عفاف دو برگزیده از استان اصفهان داشتیم، در طراحی ماسک نفر اول خانم خاطره حسینی از شهر اصفهان بود و در تن پوش لباس عاشورایی هم خانم فاطمه شریفی از کاشان برگزیده متخب طراحی لباس مردانه عاشورایی شدند.


او افزود: ما امروز قرار است از این دو برگزیده تجلیل کنیم ضمن اینکه از آقای معتمدی مدیر کل ارشاد اسلامی اصفهان به عنوان فعال‌ترین مدیر کل در زمینه جشنواره ایده تا اجرا، تقدیر به عمل می‌آید.
 
دبیر کارگروه ساماندهی مدل و لباس کشور در خصوص اهمیت طراحی مد لباس گفت:با تهاجمی که دشمن در زمینه‌ی فرهنگ برابر کشور ما داشته یکی از راه‌هایی مقابله با این هجمه ها بخش مد و لباس است.که ما با تمام طرح‌ها و نمونه‌ها و هنر اصیل ایرانی اسلامی خود به میدان آمده و با این جنگ نرم مقابله کنیم. در کشور ما تعدد قوم‌ها و طرح‌ها و سبک‌های پوشش است که خود این عمل بسیار می‌تواند در طراحی‌های جدید کمک و کارساز باشد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.