سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان دور دور کردن شبانه خودرو‌ها در ساری

فرمانده انتظامی ساری از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف شبانه در مرکز استان و توقیف ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی انجام حرکات غیر مجاز، لایی کشی، ایجاد آلودگی صوتی و رفتار‌های هنجار شکنانه برخی رانندگان و راکبان خودرو و موتورسیلت‌ها در ساعات پایانی شب در خیابان‌های ساری، طرح برخورد با این افراد در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با اجرای این طرح که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد ۵۰ خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آن با هنجارشکنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آرامش فردی و اجتماعی شده بودند توقیف و طی بازرسی صورت گرفته از خودرو‌ها مقادیر زیادی سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شد.

سرهنگ صفرپور با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتار‌هایی در خیابان‌ها می‌شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون، این گونه خودرو‌ها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آن‌ها پرونده تشکیل و رانندگان خاطی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان با بیان اینکه طرح مذکور با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: این گونه اقدامات از سوی عده‌ای افراد هنجار شکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.