سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مطرح کرد:

امنیت پایدار مولفه تولید گاز در شرق کشور

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های یگان‌های نظامی و انتظامی، امروز یکی از برجسته‌ترین مولفه‌های جمهوری اسلامی ایران امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حاشیه بازدید فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از این مجتمع گازی و طی نشستی گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به دلیل موقعیت استراتژیک خود به عنوان حیاتی‌ترین مرکز اقتصادی و قطب تولید انرژی در شمال و شمال شرق کشور، مسئولیت تامین گاز شش استان کشور را بر عهده دارد.

او افزود: مولفه کار و اقتصاد ملی متغیر‌های بسیار زیادی دارد که مهمترین آن بحث برقراری امنیت است و با توجه به جایگاه مهم استان خراسان رضوی بویژه شهرستان سرخس در رشد اقتصادی کشور، به لطف امنیت پایدار شاهد تولید پایدار گاز طبیعی در این خطه مرزی هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه خانگیران ادامه داد: در حال حاضر با همت نیرو‌های نظامی و انتظامی استان در جهت برقراری امنیت کامل منطقه، بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به شهرستان سرخس فراهم شده و پنج شرکت خصوصی در زمینه محصول گوگرد و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از این محصول استراتژیک در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.
بیشتربخوانید


مهندس منبتی بیان کرد: در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این واحد‌ها و اشتغال جوانان شهرستان سرخس خواهیم بود.

او تصریح کرد: با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی و راه اندازی نخستین مرکز رشد وزارت نفت در موضوع توسعه کسب و کار، استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان  و خرید از سطح شهرستان گام برداشته ایم و این مهم باعث اشتغال جوانان و توانمند سازی شرکت‌های محلی شده است.

مدیرعامل پالایشگاه خانگیران با اشاره به اینکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت‌ها است تاکید کرد: در سایه همراهی مردم و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی، شهرستان سرخس جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام//م. ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.