سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش نقش عشایر عرب در دفاع مقدس

همایش نقش عشایر عرب در دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نقش کلیدی و محوری عشایر عرب در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس بر همگان آشکار است.

به همین مناسبت، در منطقه آزاد اروند همایشی با نام «نقش عشایر عرب در دفاع مقدس» و با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کشور ما کشوری غنی است و دشمن نمی تواند با کینه ورزی هایش ملت مقاوم ما را از پای دربیاورد.

 او افزود: مسئله اصلی امروز کشور ما معیشت مردم است و مسئولان باید در راستای برطرف شدن چالش ها تمام توان خود را به کار بگیرند.

تنگسیری ادامه داد: مسئولی که در جمهوری اسلامی فعالیت می کند، اگر صدای عدالت را بشنود و به آن عمل نکند، باید در برابر خدا و خلق خدا پاسخگو باشد. باید مراقب بود مال دنیا باعث تغییر در رفتار نشود، چرا که دشمن همواره در کمین است؛ روزی با دینارهای بنی امیه و امروز با دلارهای آمریکایی.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت ما در دوران جنگ تحمیلی همواره علیه ظلم و استکبار متحد بود و کشورهای متخاصم نتوانستند خدشه ای به این مقاومت مردمی وارد کنند و دشمنان امروز هم بی شک نمی توانند کاری از پیش ببرند.

 او عنوان داشت: اگر دشمن ملت ما را تهدید کند، ما نیز پاسخ او را با شدیدترین تهدیدها می دهیم. پیش از انقلاب برد موشک های وارداتی برای شناورهایمان به ۴۵ کیلومتر محدود می شد در صورتی که امروز به همت جوانان توانمند سپاه پاسداران و وزارت دفاع، موشک های کروز ما از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.