در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از رشادت‌های ۱۲۰ رزمنده آبادانی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان از ۱۲۰ رزمنده دفاع مقدس و رشادت‌های این دلیر مردان در هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل شد.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به جایگاه آیت الله جمی در دوران دفاع مقدس و ازخودگذشتگی های جوانان این خطه گفت: منزلت و جهاد بانوان این منطقه در دفاع مقدس قابل انکار نیست.

او بابیان اینکه ما امنیت امروزمان را مدیون شهدا و ایثار گران دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: مردم آبادانی‌ از زن و مرد و عشایر غیور، همگی در خط مقدم بودند.

حجت السلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان هم با تشکر از حضور رزمندگان و برگزاری این مراسم، از ایثار آنان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: ما مدیون شهدا و ایثارگرانیم مبادا شرمنده آنان بشویم.

فرمانده قرارگاه کربلا نیز با یاددآوری عملیات های مختلف و حضور پررنگ مردم این خطه گفت: آنچه باعث پیروزی ما در عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس شد، عقلانیت و تفکر و اندیشه بود.

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از امام حسین(ع) محاصره آبادان را شکستند، گفت: امروز نیز باید با الگوگرفتن از مکتب شهدا بتوانیم از محاصره اقتصادی عبور کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.