سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست کج‌ها به زندان می‌روند

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: ۹ سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در کلاردشت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای در شهرستان کلاردشت شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۹ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به بازدید از واحدهی صنفی این شهرستان در ادامه اجرای این طرح، ادامه داد: در اجرای این طرح از ۲۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به ۸ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی تعطیل شدند.

او از توقیف ۶۴ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز خبر داد و افزود: دستگیری ۱۸ نفر از محکومان کیفری و حقوقی، ۴ خرده فروش مواد مخدر و یک معتاد متجاهر از دیگر اقدامات پلیس در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.