سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر بررسی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: مشکلات ورزشگاه شهید علیزاده تا پیش از شروع فصل جدید لیگ دسته دو حل خواهد شد.

یاسر ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در خصوص دستاورد سفر رنگرز مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان به شهرستان بابلسر گفت: از قبل نیز پیگیری‌هایی در راستای تکمیل ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر داشتیم، رسیدگی به برج نوری، جایگاه تماشاچیان و نیمکت مربیان تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اولویت قرار گرفت.

او افزود: تیم فوتبال شهدای بابلسر در کنار تیم نساجی قائمشهر و رایکای بابل مثلث فوتبال استان را تشکیل می‌دهند و نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی هستند.


بیشتر بخوانید


ابراهیم زاده ادامه داد: در نشست با رییس ورزش و جوانان استان در خصوص انتقال تیم شهدا از بخش خصوصی به بخش اسپانسرینگ نیز صحبت‌هایی شد که با پیگیری مسئولان مربوطه شاهد شکوفایی و افتخار آفرینی این تیم برای استان خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی طرح تاسیس خانه بوکس این شهرستان، گفت: بهره برداری خانه بوکس بابلسر نیاز به مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی دارد که مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران قول پیگیری این مساله را به ما داد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.