تیم شهدا بابلسر در بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دو دقیقه برد ۲ بر صفر خود مقابل شهرداری ماهشهر را با تساوی عوض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهدای بابلسر در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در مدت ۲ دقیقه، برد ۲ بر صفر مقابل شهرداری ماهشهر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد.

شاگردان سیدصابر میرقربانی در هفته ماقبل پایانی مسابقات و در ورزشگاه شهدای ۷ تیر، میزبان شهرداری ماهشهر بودند.

این تساوی شهدا بابلسر را ۳۱ امتیازی کرد تا با قرار گرفتن در جایگاه هشتم گروه ب لیگ دو فوتبال کشور، تنها سهمیه مازندران در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ شود.

جواد غلامی مهاجم اول و گلزن شهدا در دقیقه ۲۰ بابلسری‌ها را از حریف پیش انداخت. او یک بار دیگر در دقیقه ۳۶ از روی ضربه پنالتی گلزنی کرد تا نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهدای بابلسر خاتمه یابد.

این شروع خوب و برتری، زیاد دوام نداشت، چرا که تنها ۱۰ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازی، نتیجه به تساوی کشیده شد.

غفلت ۲ دقیقه‌ای خط دفاعی شهدا بابلسر موجب شد تا شهرداری ماهشهر به ترتیب در دقایق ۵۸ و ۶۰ توسط صادق آلبوصبیه و صیاد کوکبی به گل برسد.

شهدا بابلسر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه روز ۳۱ مرداد در ورزشگاه شهدای نفت امیدیه مهمان تیم نفت امیدیه خواهد بود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.